Heb je hulp nodig?

Wij staan voor je klaar!

Veelgestelde vragen

Is de Pure Horse Box geschikt voor elk paard?

De box is geschikt voor alle paarden ongeacht het ras. Daarnaast kunnen zowel paarden die geen arbeid verrichten als paarden die middelmatige arbeid verrichten ermee uit de voeten. Dus ook al rijd je elke dag in de bak of buiten: de voeding is toereikend.

Train je intensief met je paard en ben je toch geïnteresseerd, neem dan contact op. Waarschijnlijk kunnen we dan het recept zo aanpassen dat we ook jouw paard kunnen voorzien van top kwaliteit voeding.

Hoe maak ik de overstap naar de Pure Horse Box?

Houd 2 weken overstaptijd aan als minimale periode. De spijsvertering heeft even tijd nodig om over te schakelen naar het nieuwe dieet.*

Meng in het begin de oude en nieuwe voeding naar verhouding met elkaar. Voer elke dag steeds een beetje meer van de nieuwe voeding en laat steeds meer van de oude voeding weg. Tot je na 2 weken helemaal over bent op de nieuwe voeding.

* Dit geldt met name voor een overstap van een granenrijk dieet naar een graanloos dieet. At je paard al voornamelijk plantaardig, dan kun je sneller omschakelen.

Wat als mijn paard specifieke klachten, supplementen of medicatie heeft?

Het beste is om deze aan ons te melden zodat we kunnen kijken of er geen contra-indicaties kunnen ontstaan tussen de eventuele bijgesloten kruiden en de medicatie/supplementen.

De meeste supplementen kunnen samen met de producten uit de box gegeven blijven worden. Maar in veel gevallen zal blijken dat het (op den duur) niet meer nodig is om deze bij te geven. De producten uit de box bevatten alle essentiële vitaminen en mineralen.

Wil je beginnen met de box, maar twijfel je omdat je paard specifieke klachten heeft, neem dan contact met ons op. Samen kijken we of de box geschikt is voor jouw paard.

Wat zijn de voordelen van de Pure Horse Box?

Afgestemd op de informatie die wij hebben gekregen van jou over je paard, in combinatie met de seizoenen, stellen wij een menu samen. Hierbij kijken we goed naar de natuurlijke behoeften en de weersomstandigheden.

Dat is heel simpel:

  • Het hele jaar door (met de seizoenen mee) voeding op maat gemaakt.
  • Enkel gemaakt met de hoogste haalbare kwaliteit grondstoffen.
  • Voordelig geprijsd.
  • Gratis thuisbezorgd.
  • Elke maand opzegbaar of te pauzeren.
  • Uitstekende persoonlijke service.

Kortom, heel veel voordelen, dus waar wacht je nog op? Meld je paard aan en probeer het uit!

Wat moet ik doen als mij paard het voer niet lust?

Het komt eigenlijk bijna nooit voor dat onze voeding wordt afgewezen, maar sommige paarden zijn heel kieskeurig. In de eerste week kan het gebeuren dat het voer wat vreemd is en dat je paard even moet wennen. Mix het oude voer in deze fase nog even met de nieuwe voeding. Meestal zien we dat de twijfel na een paar maaltijden weg is en de paarden het met smaak opeten.

Mocht jouw paard de smaak echt niet te pakken krijgen, neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik de producten het beste bewaren?

Wij adviseren de voeding droog en vorstvrij te bewaren.

Er zal iedere maand een formulier in de box worden meegeleverd waarop staat wat je voert, waarom je het voert en hoeveel je er van moet geven. Hierop staat ook vermeld hoe je het product moet bewaren tijdens het voeren.

Hoeveel moet ik voeren per dag?

Het kan verschillen hoeveel je per dag voert iedere maand. Het is afhankelijk van de producten die er in de desbetreffende maand in de box zitten.

Elke maand zit er een formulier bij waarop staat hoeveel je moet voeren van elk product.

In principe maakt het niet uit of je het verdeelt over 1 of 2 porties per dag. Beide is mogelijk.

Hoe word het voer samengesteld?

De voeding wordt samengesteld op basis van de informatie die jij ons geeft over jouw paard, in combinatie met de seizoenen.

Wij zullen iedere maand het dieet zorgvuldig samenstellen en het in één box gemakkelijk bij jou thuisbezorgen.

Hoe stop of pauzeer ik mijn abonnement?

Als je inlogt in je account kan je het abonnement stopzetten of pauzeren. Stopzetten voor de volgende maand kan tot 2 dagen voor de nieuwe levering.

Kan ik de bezorgdatum wijzigen?

Om de bezorgdatum te veranderen kun je een e-mail naar ons sturen. Dit kan tot 2 dagen vóór de nieuwe levering. Als het pakket al onderweg is, kun je met je track & trace code van GLS zelf de aflevering aanpassen.

Wanneer wordt het verzonden?

De nieuwe box wordt standaard elke maand op de originele bestel dag verzonden. Tenzij we via de email anders overeen zijn gekomen.

Beantwoordt bovenstaande info je vragen niet?

Neem dan gerust contact met ons op!

Telefoonnummer

0654967768

E-mailadres

info@purehorse.nl

Uw naam (verplicht)

Uw e-mail (verplicht)

Onderwerp

Uw bericht

Vul in (verplicht)
[recaptcha]